torek, 25. julij 2017

Vrtopirji in vodna 'vojna'

Še zadnji dan smo začeli z igro Med dvema ognjema, nadaljevali pa smo z Luknjami, Vlakcem, Lovcem, lovljenjem z žogo in Muhicami. Izdelali smo si vrtopirje in se preizkusili v tekmovanju, kateri vrtopir se dlje časa vrti v zraku. Igrali smo se trgovino. Vsak je imel svoj nakupovalni voziček in seznam živil. Kdor je prvi opravil nalogo, je lahko v trgovini kupil sestavino, ki jo je potreboval. Zmagal je tisti, ki je prvi kupil vseh šest sestavin. V tej vročini ni manjkalo tudi vode. Imeli smo vodno "vojno" z vodnimi balončki. Razdelili smo se v dve skupini in na znak začeli s taktiko in obmetavanjem. Dan in prav tako letošnje Poletje na igrišču smo zaključili z Enko in pico.

četrtek, 20. julij 2017

Škrati in prečudoviti mobile

Ko smo prišli na igrišče, smo izvedeli, da so se ponoči tukaj naselili škrati. Vsak je živel v svoj drevesu, s svojim vrati in svojo ključavnico. A zgodila se je katastrofa! Premešali so se jim ključi. Celo noč so poskušali odpreti svoja vrata, a nihče ni našel svojega ključa. Seveda smo jim takoj priskočili na pomoč. Vrgli smo kocko ter s tem dobili določen vzorec, ki smo ga poiskali na škratjih vratih. Ogledali smo si obliko ključavnice, tekli do mize s ključi ter poiskali pravi ključ in ga odnesli do škratjih vrat, jih odklenili in na tleh pobrali škrata ter njegovo premešano ime in se vrnili k mizi, kjer smo ob seznamu škratjih imen našli pravega. Na koncu igre smo odklenili vsa vrata in vsem škratom poiskali njihovo ime. Do malice smo igrali Enko, po njej pa smo izdelovali škrate in pošasti iz storžev in mobile z zmaji in oblaki. Ustvarjali smo kar do kosila, po njem pa smo se igrali še Ristanc, Lažnivca, Carrcassone, Enko in Osla.

(Avtorica: Katja)

sreda, 19. julij 2017

Poišči me

Sončen dan smo izkoristili za športne igre na igrišču. Začeli smo z Luknjami na odbojkarskem igrišču, nadaljevali s Skrivalnicami, Gumitvistom, Zemljo krast, lovljenjem z žogo in brez nje. Vmes smo malicali, igrali pa smo se tudi Osla, Enko, Activity in DMV. Po kosilu smo se odpravili v gozd. Dobili smo seznam stvari, ki jih moramo najti. Poiskali smo nekaj zelenega, nekaj vlažnega, nekaj belega, poseben kamen, nekaj mehkega, nekaj kar mi predstavlja zaklad, tri različno velike palice in podobne reči. Dan smo zaključili z Oslom, Vislicami in igro Carrcassone.

(avtorica: Katja)

torek, 18. julij 2017

Reševanje morskih živali in lisičke

Dan na igrišču smo začeli z zelo zanimivo nalogo – reševanje morskih živali iz ledene kocke. Preizkusili smo sol, sončne žarke ter vročo vodo, ki pa nam je pri reševanju najbolj pomagala. Ko smo rešili živalce, smo iz sladolednih palčk in kamenja sestavljali živali in predmete. Igra je potekala tako, da je vsak na listke napisal živali ali predmete ter zaprte listke položil na kupček. Nato smo eden za drugim sestavljali določen predmet, ostali pa so ugibali, kaj sestavljamo. Malce smo se še poigrali na mivki, igrali smo se igro Luknje. Sledila je malica, po malici pa smo izdelovali lisičke iz sladolednih palčk. Za tem smo se odpravili na pravo gozdno pustolovščino. Iskali smo listke s številkami, reševali uganke o živalih in risali njihove sledi. Ko smo se vrnili, smo se igrali unikatno izdelani Človek ne jezi se in Enko. Pojedli smo okusno kosilo, nato pa smo skrivali in iskali predmet s pomočjo načrta in kamenčki. Za zaključek smo se igrali Človek ne jezi se, Enko, Osla, Kamenčke in škarje.

(avtorica: Katja)

ponedeljek, 17. julij 2017

Jadrnice, maline in unikatni Človek ne jezi se

Zjutraj smo se odpravili v gozd iskat maline, a ker še niso bile zrele, smo odšli nazaj in si izdelali čisto pravo namizno igro Človek ne jezi se. Poiskali smo kamenje, ga pobarvali ter narisali igralno ploščo. Ko se je barva na prvih žarkih sonca posušila, se je igra lahko začela. Nadaljevali smo z izdelovanjem splavov. V gozdu smo si poiskali veje in jih z vrvico zvezali skupaj, izdelali jadro in jih preizkusili, kako plavajo. Sledila je zabava z milnimi mehurčki. Potrebovali smo le podlago, čistilo za posodo, vodo in slamice, in zabava se je lahko začela. Pojedli smo kosilo ter se igrali Vislice in Enko.

(avtorici slik, besedila: Katja in Lea)

petek, 14. julij 2017

Namizne igre in biljard

Na deževen dan smo si čas krajšali z Enko, Carrcasonne in Oslom. Vmes smo poslušali glasbo in si zraven prepevali. Komaj smo čakali na odlično kosilo, saj smo se po njem odpeljali do Planeta Tuš Kranj, kjer smo dve uri igrali biljard. Ne glede na turobno vreme smo se zelo zabavali in že komaj čakamo naslednji teden.

četrtek, 13. julij 2017

Plastelinjada :)

Tako kot smo včerajšnji dan zaključili v slogu gusarjev, smo danes tudi nadaljevali. Za začetek smo si izdelali čisto pravi domači plastelin. Ob gusarskih predlogah je igra s plastelinom postala še zabavnejša. Polnili smo gusarski zaklad, ustvarjali zemljevid in kuhali kosilo za gusarje. Naučili smo se tudi družabno namizno igro Pomorščaki. Z ladjo smo pluli po igralni plošči in sestavljali zemljevid z morjem in otoki. Nato smo se kot pravi gusarji podali na čisto pravo gusarsko pustolovščino. V gozdu smo iskali sličice in reševali zanimiva vprašanja, ki pa so bila zelo težka, saj smo jih le malo ugotovili (en primer: Katera ptica je najbolj podobna štorklji? Štorkljin samec). Zato je bilo še toliko bolj zabavno ob razglasitvi pravilnih rezultatov. Po kosilu smo se igrali različne namizne igre, saj je začelo deževati. Igrali smo Enko, Lažnivca, Osla, DMV, Zgodbice in ustvarjali s plastelinom.

(avtorica fotk in besedila: Katja)

sreda, 12. julij 2017

V družbi VDC in poletne hobotnice

Dan smo začeli z igro Enka, kaj kmalu pa so se nam pridružili varovanci VDC Kranj, enota Šenčur. Imeli so piknik, zato smo se jim pridružili ter se skupaj igrali Enko, Pepčka, odbojko in človek ne jezi se. Zelo smo se zabavali in spletli nova prijateljstva.
Izdelali smo si hobotnice iz nogavic, nato pa smo se naučili novo družabno namizno igro Carcassonne, ki nas je vse zelo navdušila. Po gradnji mest smo se igrali igro Kdo sem. Vsak je na listek napisal osebo in ga prilepil na čelo svojega soseda ter z vprašanji poskušal priti do odgovora.

Po kosilu smo imeli »vojno« z vodnimi balončki in se tako malce ohladili od vročega sonca. Sledilo je iskanje skritega zaklada.

Dva gusarja sta priplula na otok in se podala na lov za zakladom. Nista vedela kje je skrit, zato sta hodila od postaje do postaje in opravljala različne naloge. Podirala sta keglje, žogico sta po kanalu metala do zastavic, ob sličicah pripovedovala čisto svojo zgodbo, izdelovala zastavi, iskala pare balinčkov ter s skupnimi močmi v medsebojnem sodelovanju izdelovala meč. Po vsaki uspešno opravljeni nalogi sta dobila namig (eno črko), s katerim sta bila vsak korak bližje zakladu. Na koncu sta ob dobljenih črkah poskušala sestaviti besedo, ki ju bo pripeljala do zaklada. Ko sta našla besedo MIVKA, sta se zapodila do odbojkarskega igrišča in odkopala čisto pravi gusarski zaklad. Na koncu smo odigrali še nekaj iger Enke ter se odpravili domov. (avtorica besedila: Katja, avtorice slik: Katja, Lea, Romana)

ponedeljek, 10. julij 2017

Ribice in mivka, kot na morju :)

Dan smo začeli ob 8. uri na igrišču v Voklem.

Na začetku smo se igrali nekaj spoznavnih iger z žogo, nadaljevali z balinčkanjem, podiranjem križa in skrivalnicami. Pojedli smo malico, nato pa v mivki gradili gradove. Pomaknili smo se v senco in ustvarjali ribe iz tulcev in zaspestnice. Odigrali smo eno igro tombole, po kosilu pa odšli na sprehod v gozd. Izdelali smo si tri v vrsto iz naravnega materiala, sestavljali domine narejene iz kamnov in se igrali ugani kaj ter vislice. Dan smo zaključili na mivki. (avtorica besedila: Katja)

(avtorica slikovnega gradiva: Lea)